En lista om mig dagen till ära

Blandad kompott från listor jag hittat på nätet:
 Vad heter du?  Elin Diana Sophie Bernadotte-isch
Ålder? 25, är född -81
Vad har du för hårfärg? Ja, du... fråga nån som vet. Kanske askblond.

  Vad har du för ögonfärg? Superblå (i rätt ljus), annars normalblå.
Vilken är din skostorlek? 39-40, ibland 41.
 
När fyller du år? IDAG!  (<--- subtil hint)
 
Här är jag 12 050 dagar gammal (och fick visa leg på Systemet), idag blir jag 12 053.
Jag får väl ta ett foto eller två under dagen för att se förfallet.
 
Vad är ditt lyckonummer? 8, 18... allt med åttor i slutet går bra.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Kollegan M1
Hej bästa Diona jag mår mycket bättre hoppas att jag inte smitta digkram min bästa kollega.
Vem är 6:a på listan med mottagna samtal? Mamma mobil står det.
 Vem är den åttonde personen på din kontaktlista?
Opälsiga Bella (fast hon står bara som Bella, tror inte hunden Bella har telefon)
Vad har du som bakgrundsbild på mobilen? Theo!
 Vad har du på dig just nu? Skitfula myskläder
Har du hål i naveln? Räknas inte naveln i sig som ett hål?
Har du något husdjur? Fiskar och plastankor.
Men vem vet, kanske Batman överraskar mig nu på morgonen med en wombat/kanin/hund.
Har du många vänner? Jag har två supernära som tålmodigt står ut med mig.
Har du någonsin fått utegångsförbud? Haha, det var straff för mig att behöva gå ut!
Ditt bloggnamn? Decdia= DECember (födelsemånad) och DIAna (mitt namn).
Och en gång för alla... det uttalas alltså DeSdia.
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Antagligen investera i en bostad.
Är du beroende av något? Galet mycket... mat, syre, läsk, nässpray, cigg ovs
Har du några tatueringar? Jepp, två stycken. En ungdomssynd och en på äldre dar.
Vem är du mest lik? Det får nog bli mamma. Eller mormor, eller moster.
Vad åt du senast? Hemmagjord lumpe och senap, serverad med salsiccia och syrad kål.
Favoritlåt just nu? Shake it off... haha, den fastnar.
Favoritsport? Jag hoppas att tapasmaran räknas...
 Vad vill du ha just nu? Födelsedagspresenter!
Kommentarer
Postat av: Hörni

Stort grattis på födelsedagen!

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 02:11:22
Postat av: moi

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 💕

Kosthållningen oroar mig lite, låter som mat till en wombat...
Men tatueringen ska du ha beröm för.
Puss och kram, vi ses snart

Svar: Puss!
Decdia

2014-12-18 @ 05:16:38
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Yvonne

Grattis på födelesedagen, hoppas du får en fin dag med många presenter och god mat och firar ordentligt heeeela dagen lång.

/Yvonne som fyller den 27 dec...

Svar: Åh, det är nästan mer synd om dig då! Precis efter jul när alla är trötta på att fira...
Decdia

2014-12-18 @ 06:08:15
Postat av: Znogge

Grattis på 25-årsdagen! Hoppas du får en fin och bra dag på alla vis :-)

Svar: Tack så mycket!
Decdia

2014-12-18 @ 06:45:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Stort GRATTIS på Din Dag!
kram Ami&Patrik

Svar: Tack så mycket!
Decdia

Postat av: Ama de casa

Stort GRATTIS till dig, allra finaste du!

Kram och gomorron!
:-)

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 08:46:41
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: camilla

Ett STOOORT grattis på din födelsedag!
Kram!

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 08:48:08
URL: http://cammo69.blogspot.se
Postat av: Ami

Mitt grattis försvann så klart som vanligt:(
Men jag säger det igen....
Ett stort GRATTIS på Din Dag!
Kram Ami&Patrik

Svar: Det är censuren... ;)
Decdia

2014-12-18 @ 08:52:44
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Susan

Jättegrattis till dej från mej!

Svar: Tackar! :)
Decdia

2014-12-18 @ 09:09:18
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Ruth i Virginia

Well, well - I´ll be darned. FÖDELSEDAG!
Det betyder att du blivit äldre; på väg till ålderdomen sakta men säkert. Men oroa dej inte. Jag har gått den vägen ett bra tag, och har för det mesta haft en trevlig tur. Det bästa med att leva, är för mej att vara bland andra i olika åldrar och att träffa nya människor. Och att dela med sej av det man har!
Önskar dej ett fint Nytt År! Kram!

Svar: Tack! Jag vill inte bli gammal. :) Det är väl en yrkesskada, men där finns ju helt klart dem som lyckas ha kvalité högt upp i åldern! Alla åldrar har nog sin charm oavsett.
Decdia

2014-12-18 @ 10:59:50
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Grattis från mig "nykomlingen" här ....

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 12:14:27
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Mita

Vilken kul lista om dig. Jag älskar såna..** och du fyller år i dag..stort GRATTIS!!♥ ha nu en toppendag.
Kraaam♥

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 13:00:43
URL: http://mitasguldkorn.blogspot.se
Postat av: Mita

Förresten, snön är borta, ja det lilla som var,snyft...istället ishalka...

Svar: Ogilla!
Decdia

2014-12-18 @ 13:02:20
URL: http://mitasguldkorn.blogspot.se
Postat av: Pernilla

Grattis!!
Hoppas nu du får många presenter så det inte blir synd om dej. Massor av tiaror och juveler.
/P

Svar: Hihi, jag är härligt bortskämd!
Decdia

2014-12-18 @ 13:47:27
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Småländskan

Varm grattiskram från mig till dig!
Så härligt att fylla 25, det har jag också gjort, sisådär ett 40-tal gånger! 25-årsdagar kan man inte få för många av.
Ha en riktigt trevlig födelsedag!

Svar: Tack så mycket! Räknade på det och det är nionde gången för mig nu... Ojoj. :)
Decdia

2014-12-18 @ 15:42:11
Postat av: Ama de casa

sv: Jag har haft den stora förmånen att få simma med delfiner också. Dels på Kolmården när jag praktiserade på delfinariet, och dessutom i Brasilien med vilda delfiner utanför en ö som heter Fernando. Otroligt häftigt - båda delarna! Fast jag var allt lite rädd att det skulle komma en haj eller två där ute i havet... ;-)

Fira på ordentligt nu!
Kram

Svar: Du har gjort allt! (utom att ha varit på Ullared...) ;)
Decdia

2014-12-18 @ 17:12:46
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anette

Grattis fina du!!!

Svar: Tack!
Decdia

2014-12-18 @ 20:49:46
URL: http://anettan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0