Snygg-mannen

Alltså, ni skulle sett Batman tidigare idag
när han skulle iväg på sin praktik. 
 
Det är så att under sin kockutbildning ska han
inte bara lära sig laga mat,
utan han ska också lära sig servera mat.
Och servering vad just det som stod på dagens schema.
Så där stod han i hallen med svarta byxor och svart skjorta.
Han var så jäkla snygg att det var nära att
jag inte släppte iväg honom...
Batman är inte alltd det villigaste motivet så ni får
tyvärr nöja er med en bild som jag tog i halvsmyg.
 
Kommentarer
Postat av: Jennie Bergius - färg och kärlek

Hihi det ser riktigt snyggt ut!

Nej, det kan jag inte. För som du skriver så är det ju något som vi själva inte kan styra över.
Åh, det förstår jag verkligen... Kan tro att det nästan är extra tufft när de inte "hittar något" som
förklarar varför det blivit så. Jag har läst om dem (som ni säkert också har) där det efter flera
gånger gått bra, bara så. Men det måste vara en resa varje gång.. att vänta och se..
Massa kärlek och pepp till er!
<3 Jennie

2013-09-28 @ 16:57:34
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: Znogge

Han ser huvudlöst bra ut :-) Kanske bäst att du är förkläde åt honom...

2013-09-28 @ 17:15:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Jag skulle busvissla om jag bara kunde... Kan lite med tummarna, men risken är att nån kanyl sticker då...
:-)

Svar: Jag kan inte busvissla trots att jag är utan dropp...
Decdia

2013-09-28 @ 18:47:23
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: moi

Bra har alltså blivit ännu bättre!
Härifrån ser det alldeles utmärkt ut!

Svar: Kockrocken är väldigt trevlig att se den med, men en skjorta är en skjorta. ;)
Decdia

2013-09-28 @ 18:47:40
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Småländskan

Det absolut bästastes med dig Diana, det är att du hela tiden låter oss förstå hur mycket du uppskattar din man - din Batman!
För det älskar jag dig (hur man nu kan älska nån man aldrig träffat, men jag tror du förstår).
Hur du hela tiden skryter man hans matkunskap, hur du peppar honom, hur du låter oss förstå hur mycket han betyder för dig. Allt det gör att jag gillar dig, mycket.

Svar: Men vad söt du är!! Jag älskar Batman väldigt väldigt mycket, men det händer att han får sina små kängor här i bloggen med. Som när han inte städat. ;) Men hela bloggen bygger ju på att jag har glimten i ögat. Kram på dig och ha en trevlig lördagskväll!!
Decdia

2013-09-28 @ 18:51:20
Postat av: Ama de casa

sv: Dränage är normalt här, det påstår både sköterskor och doktorer. Från ett av dom fyra hålen kommer det ut en slang och det rinner ner i en behållare som ser ut som en liten gammeldags vattenflaska (men är i plast). Jag gillar den INTE. Fast den ska tydligen vara där och störa.
Kanske kanske kanske blir jag av med den imorgon...

Svar: Jag är inte äckelmagad, snarare tvärtom... gillar såromläggningar och geggiga saker. Men av nån anledning tycker jag dränage är läskiga. Antagligen för att det är nåt främmande som sticker upp ur kroppen. Hoppas du slipper det snart!
Decdia

2013-09-28 @ 18:53:42
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Miss Juni

Hi, kan se det framför mej...hur du går loss på den "stackars mannen" & han måste försöka förklara sig när han kommer en kvart försent...

2013-09-28 @ 19:49:20
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: moi

Så gullig ord från Småländskan! Jag kan intyga att ni båda tycker mycket, mycket om varandra och ofta visar varandra uppskattning.
Vill även påpeka att jag uppskattar er båda om än jag inte ger uttryck för det i bloggen. Det får ske mer "privat"...

Svar: Jag vet mamma! Och jag gillar att vi mest bara tramsar oss här. :)
Decdia

2013-09-28 @ 20:19:15
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: moi

Uppdatering är fixad - långt om länge, sent omsider, bättre sent än aldrig osv.

Svar: Helt klart! :)
Decdia

2013-09-28 @ 20:19:54
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: anette

Häll hårt i honom....

2013-09-28 @ 23:44:23
URL: http://anettan.blogspot.se
Postat av: Ruth i Virginia

Hoppas han kom ihåg att sätta på sej skorna!

Svar: Jadå. Lika ofta som vi har skor på oss inomhus går vi barfota utomhus...
Decdia

2013-09-29 @ 22:12:57
Postat av: Ruth i Virginia

Vilket betyder ???????????

Svar: Detta är inte USA Ruth, vi går inte med skor inomhus. :)
Decdia

2013-09-30 @ 00:59:46
Postat av: Ruth i Virginia

Precis som i Japan! Bra idé!
Då gjorde jag bort mej en del, när jag var i Sverige.

Svar: Äsch, eftersom du är äldre så är du nog förlåten. Vet en del på 70+ som brukar ha med sig inneskor när de kommer på besök. ;)
Decdia

2013-09-30 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0