Natti natti

Jag hade planerat att skriva ett långt seriöst inlägg nu, för jag vill inte att bloggen ska bestå av bara trams.
Men efter att ha jobbat hela natten och varit vaken i lite mer än 24 timmar så består mitt huvud just nu av gröt.
Så kära läsare.
Ni får vänta med den intulektuella utmaningen för nu ska denna svensk ha en, förhoppningsvis, lång dejt med John Blund.

Dessutom så tror jag inte att många kommer läsa detta innan jag hunnit lägga in ett nytt inlägg efter sömnen.
Det verkar vara standard inom bloggvärlden att inte vakna förrän dagen blivit eftermiddag.
Givetvis finns det undantag, så bevisa för mig att jag har fel. :)

Natti!

(ps mamma, jag vet att du varit vaken sen hd landade på hallmattan så inga dumma kommentarer om det nu)
;)
Kommentarer
Postat av: moi

Hur ska jag klara morgondagen då ingen HD kommer??

Nädå, din mor har lärt sig den ädla konsten att sova, sova och sova. Det blir en aning överkurs också....

Jag hoppas du hade en bra natt på jobbet och att allt gick bra.

Man ska nog inte ge sig på inlektuella (ha ha) inslag när hjärnan känns som gröt. Antingen kommer det för mycket och så blir det svårt att formulera.

Sov gott och länge du käre bloggare. Kram

2010-01-05 @ 08:13:15
Postat av: Gun

Jag har i alla fall varit vaken ett bra tag!:D



Sv: Tack snälla för din gratulation!:)

2010-01-05 @ 08:51:53
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Hoppas du sov gott! :D

2010-01-05 @ 09:53:29
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Irony by Linn

Jag ser framemot att läsa den där intellektuella krönikan ;)



Ha det gött! =))

2010-01-05 @ 11:23:06
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Maiden

Hallåj! Hoppas du sovit gott... ;-)

Angående masken så kommer den från Heidi Swapp, det är en 12x12 storlek på förpackningen å så är det flera storlekar på stjärnorna där i... Jag har använt den största!

Pappret jag har använt är vitt men har de där fåglarna å småstjärnorna i lite glansigare papper så det ser lite upphöjt ut... När jag körde på med TH Distress ink över så ser man dem mycket tydligare! :-)

Hoppas du förstår min virriga förklaring... hi hi. Jag har gjort två till alster med stjärnorna (nej förresten - tre!) å så en med en hjärt mask åxå! Ska blogga dem i veckan tror jag så välkommen in igen!

Ha det bäst!

Kram

2010-01-05 @ 13:48:14
URL: http://maidens.blogg.se/
Postat av: Maiden

Hi hi, nää det är ingen mask - pappret ser ut så alldeles obearbetat! Alltså vitt! Det blå är som sagt distress ink... Imorgon ska Sophia visa ett annat sätt att använda masken på i handarbetas blogg - vi kan ju hoppas på att hon e bättre på att beskriva än vad jag är... ;-)

2010-01-05 @ 15:38:58
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0