Nytt material

Hej hej (om någon nu läser här)!

Jag veeet att jag är urkass på att uppdatarera här.
Har massvis av "dåliga" bortförklaringar.

1. Har inte scrappat så mycket den senaste tiden.
2. Det jag har scrappat har jag dumt nog inte fotograferat.
3. Har kommit ifrån scrappandet lite.
4. Bytt dator och nu är det jätte "krångligt" att lägga in bilder (jisses, måste ju koppla in den externa hårddisken)

Nåja, här kommer lite av det senaste pysslet:

Till moster


Är som vanligt inte nöjd. Känner mig väldigt ringrostig och som att jag kommit ifrån det hela väldigt mycket.

Sen saknar jag motivstämplar, tips någon? Panduros är ok men så tråkiga, "alla" har ju dem!

Sen lite jultags:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte hunnit titta på alla dina fina saker men jag blev jätte glad av att se mitt kort allra först det är jätte fint precis som alla andra kort du gjort som jag fått och sett. jag ska kolla in alla sidor i lugn och ro.

2009-09-12 @ 22:47:43
Postat av: moi

Inte märker jag av nån ringrostighet. Lika skicklig, fantasifull och konstnärlig som vanligt.

Fortsätt glädja oss med dina alster!

2009-09-14 @ 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0