Kort i form av blomkruka

Här scrappas det på i superfart! Det här bloggpartyt har verkligen sparkat igång min inspiration till att skapa.

Mitt andra bidrag till tävligen är hämtad från http://karrosskrapbookinghorna.blogspot.com där man skulle göra ett kort eller LO med annorluna former/vikning. Skoj utmaning!
För en tid sedan såg jag ett kort format som en blomkruka där man drar upp blommorna och där döljer sig själva delen där man skriver en hälsning. Några googlingar senare hittade jag fler krukor och kände att jag ville göra en med!

För ovanlighetens skull blev jag supernöjd! Tyckte kortet blev så fint! Därför lägger jag ut en hel drös bilder på mitt lilla "mästerverk". :)

Hela kortet:


Bara krukan:


Själva kortet:


Kortet och krukan:


Närbilder (klickbara):







Kommentarer
Postat av: Kajsamajsan

Superfin!

2009-09-15 @ 18:52:09
Postat av: moi

Fantastiskt fint! Vilken jättebra idé och så fantasifullt. Håller tummarna i tävlingen!

2009-09-15 @ 20:17:38
Postat av: AnkieG

Wow vilket jättefint kort, förstår att du blev nöjd.

2009-09-16 @ 17:36:17
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Cyllan

Såå mycket fint du pysslat ihop på sist tiden - gillar verkligen ditt blomkruke kort.

Har inte tittat in i din blogg sedan kort-tråden inne på FL som försvann för länge sen.

Ha det gott

Kraaam C

2009-09-16 @ 20:36:15
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Karro

Tusen tack för ditt fina bidrag! Det här är verkligen en idé jag kommer att ta med mig. Super läckert och super fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0