Tips bitte

God måndag på er!
Har faktiskt scrappat ett kort i helgen (wow), lägger dock inte ut den än då det finns en risk att mottagaren ser den på tok för tidigt.

Kan slänga in en bild på min scraphörna
Så här ser den ut, fast inte så ofta. :)
Detta fotot är taget vid ett städat tillfälle, oftast ser det inte alls ut så här... Papper och grejer över hela bordet och lite på golvet. :)

Sitter och knåpar på årets önskelista (ja, det gäller att börja i tid).
Behöver tips på bra scrapställen.
Gärna ställen som har ett brett utbud (kanske främst dekorationer, stämplar och dyl) -papper har jag hyffsat med för tillfället.
De får gärna vara billiga med och ha bra recensioner och frakt.
Haha, inga få krav jag har va?
Gärna tips om hur man gör når man beställer "over there" med, typ saker att tänka på .... tull, frakt osv.
Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Hallå där!

Vill bara tacka för rara ord i min blogg! Har kollat lite på dina alster å jag tror allt att vi har lite lika smak...KUL!

Jag undrar i vilken ände av landet du bor....skulle vara skoj att ses på en träff nånstanns....

maila mig gärna [email protected]

Har en del tips både för pappersförvaring å shopping, svensk å i USA.

Ha de!

2008-09-15 @ 12:51:23
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: moi

Nystädat, välorganiserat och fint ser jag. Men var är fotot på mig?!?!?!?

2008-09-16 @ 08:42:02
Postat av: Diana

Åh, har jag inte scrappat en massa om dig? (förutsätter att det är mamma som skrivit förra kommentaren)

2008-09-16 @ 11:28:11
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: moi

Jag har fått många underbara kort av dig. Det är inte mitt problem. Däremot efterlyser jag ett foto i scraphörnan därhemma. Borde det inte hänga en stor bild (som inspiration) i din skaparverkstad?

(förutom det i vardagsrummet, sovrummet och köket förstås) Kram

2008-09-21 @ 18:25:05
Postat av: sofie

super fina kort=) lär mig hehe

och snygg tapet, samma som ja med hade på grönkulla haha

hoppas de e bra med dej,

hur e de på jobbet tänker på alla där så ofta.

kram

2008-09-23 @ 14:05:12
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0