Lek med stämplar

Har mer eller mindre bestämt mig för att "satsa" på att göra kort, tycker det är så mycket roligare. Givetvis kommer jag säkert göra en och en annan LO med i framtiden men annars är det kort som gäller.

Stämplar är något nytt för mig som jag aldrig direkt testat. Hur gör ni? Jag stämplade på vanligt skrivarpapper (de andra papperna kändes för porösa), och målade sen med vattenfärgspennor. Tar gärna emot tips och idéer!

Övning ger färdighet...

Jepps, här kämpar man på... :)

Köpte stämplarna på Panduro (rea), påminner lite om Hänglar och är helt bedårande!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips och goda råd?!?! Kanske inte. Men lovord och uppmuntran! Tror att det här är "din grej" tjejen. Låt fantasin flöda, vet att ideérna kommer, liksom tekniken. Kram

2008-09-08 @ 17:08:32
Postat av: sofie

jättefint=) jag e sugen på att börja med lite sånna här pyssel, verkar kul=)

Hur e de med dej? Här e de bara fint, vi trivs och skolan börjar på riktigt på måndag, ska hämta lite uppgifter imorrn som ja kan kolla igenom i helgen då vi åker till hbg.

kram

2008-09-10 @ 15:33:50
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0