Idolutmaning vecka 2

Temat var 90-talet.
Inspiration: Girlpower eller söta pojkar
Kraven var att det skulle vara lager-på-lager, glitter, sick-sack, mönstrade papper.
Bonus: lace cardstock

PPs idolutmaning

Var 8-18 år under 90-talet, alltså en ganska händelserik tid i en ung kvinnas liv. Mitt kort fick symbolisera livsglädjen, naiviteten och framtidstron man hade då. Nedre vänstra hörnet är kalt och visar lite de funderingar som man hade och vilka tankar som malde i huvudet på en.
Britney Spears (ja, jag är inget fan direkt) har en låt som jag tycker beskriver de känslor som man hade då. "Not a girl, not yet a woman", vilket också fick bli rubriken på kortet.

Imorgon kommer nog mitt bidrag till bonusen, stjärnor!
Kommentarer
Postat av: mojje

superläckert ju!!!



/mojmojmoj

2008-10-22 @ 22:31:23
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/
Postat av: moi

Det här är mitt favoritkort helt klart! Symboliken förstår jag, det grå hörnet och det stora rosa fältet. Flätan viftar lite kaxigt. Superfint gumman!

2008-10-23 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0