Saker till väninnans bröllop

Kortet, en tag fast mer som ett kort -senare kom det även på ett sidenband.



Fäste pengen med jungfruben och letade upp en fin dikt.

Presenten. Har själv gjort banden runt ljusen. Ljusen, stenarna och hjärtanen fäste jag med lite häftmassa.

I färgtemat grönt, vitt och guld!



Gjorde även en matchande tändsticksask i samma papper som på kortet:
Framsida, knöt sen ett sidanband runt denna med. Baksidan: Visdomsord från min farmor. :)

Allt pålagt:



Och sen cellofan och ett sidenband på:
Kommentarer
Postat av: G Illa

Önskar att jag tittat noggrannare "in live" när jag hade chansen. Det ser så himla fint ut (och jag vet att det också var/är det). Lyckans oss som får ta emot dina (under)verk! Kram

2008-09-02 @ 08:31:40
Postat av: sofie

så jävla fint=) (ursäkta ja svär)

2008-09-02 @ 19:19:31
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Telefonhoran

Å vilka fina kort!



Tack för kommentaren i bloggen, ska ta med den med!



Verkar som du sysslar med scrapbooking lr vad det nu heter.. några tips på vad man ska köpa hem när man börjar? och varifrån?.. har velat dra igång med det länge, men vet inte hur jag ska börja..

2008-09-02 @ 21:03:11
URL: http://telefonhoran.blogg.se/
Postat av: Bruden

Tackar så mycket för den! Den står på hedersplats hemma. Kramar

2008-10-08 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0