Ett helt gäng med LOs

image3
En minnes LO av 2007, skulle vara skoj om man gjorde en för varje år. Stjärnorna är utstansade och målade med silverglitter. Här och var på LOn är där duttar med silverglitter.image7
En LO jag gjorde till en utmaning på FL. Har för mig att temat var kärlek och att den skulle innehålla minst ett hjärta. Dold journaling på kortet under fotot.image6
Ännu ett tävlingsbidrag till FL, denna gången skulle vi utgå från en skiss.
image8
Första LOn jag var med och tävlade med. På Hildasrum, skulle utgå från en skiss.
image9
Andra LOn som jag var med och tävlade med. På Swescrap. Blev publicerad!image10
En LO som inte alls är "jag". Inte min stil när det kommer till färger eller så... Men så var jag ju lite crazy...image11
Ännu ett väldigt tidigt alster, inget jag är precis stolt över idag... Fotot är på mammas söta men livsfarliga hund, därav titeln.
image13
En LO som jag inte där stolt över... Tänk om man vetat vad chalk var... :)
Kommentarer
Postat av: Sofie

såå fina ni va på ert bröllop:)

2008-07-13 @ 00:11:19
Postat av: Ellis

Hmm tänkte på att du inte ville visa mannen i bloggen innan.. ? Här syns han ju? :)

Men fina grejer, jag är nog inte lika kreativ.

2010-01-22 @ 23:23:37
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0