Ring ring
Oj då...ja då är det bara att gå dit igen. Gör om gör rätt,liksom ;)
Kram!
Oj då...var jag först!?
Ja, se på tusan...då tar jag hela pallen. Lix, du vet ;)
Kram!
Jo men, så ÄR det nog!? Det är de dåliga kunderna man måste fjäska för, så de förhoppningsvis blir bättre - det vill säga skaffar sej dyrare abonnemang och börjar ringa för mer!? Gamla trogna kunder däremot behöver man inte anstränga sej för - de finns ju där ändå, och betalar sina fakturor både regelbundet och utan att ifrågasätta något...
Läste helt nyligen nånstans att man ska ha för vana att säga upp sina abonnemang, prenumerationer och det ena med det tredje typ varje eller åtminstone vartannat år just för att man alltid blir erbjuden ett bättre pris eller får andra slags fördelar/förmåner då! :-)
Tack så mycket för kommentarerna du lämnade i min blogg, och svaret på din fråga är: Jag läser en högskolekurs på distans som heter Konstvetenskap A. Det är inte riktigt mitt ämne, känner jag, så det blir inte aktuellt att plugga vidare med B-kursen till våren utan då ska jag läsa design och liknande istället (förutsatt att jag bli antagen till de kurserna).
Ha en fin söndag! :-)
Aha, ännu en dålig ursäkt till varför du inte svarar. Är det inte tunnlar, dåligt väder, tjocka väggar osv så är det kasst batteri ;)
Mycket med det jordiska i allmänhet och tekniken i synnerhet ;-)
God morgon!
Mmm, sure!!
HALLÅÅÅ??? Nu har jag ringt dig hela kvällen, och du bara struntar i mig? ;-)
Ja visst är de roliga!
Jag ville säga upp min hemtelefon som jag har som ni eftersom jag aldrig använder den. De erbjöd mig bums att ha den helt gratis och bara betala samtalen…varför??
Men jag har iallafall ljudet kvar :)
Vi har pratat om att säga upp "hem numret". Typ jag som ringer min mamma på den. Sen är det enbart försäljare som ringer till oss. Men det har i te blivit mer än prat.
/P