Frågestunden del 2


Vad är meningen med livet?
Antagligen att dö eftersom det är det enda som man vet med säkerhet att man kommer göra.
Största målet i livet?
För mig är det att vara lycklig.
Vilken diagnos vill du ge mig? (Gun)
Jag har inte så mycket tid på mig!
Måste ju puplicera detta inlägget medan det är aktuellt.
Jag är så godissugen idag, vad ska jag göra?
Mitt svar är att du får gå och köpa godis,
men eftersom det är du Gun så säger jag att du får säga åt Mumannen att handla till dig.

Jag undrar om Make up store ännu säljer den där
foundationen jag kört med då den är så bra?
För sist jag köpte en fick jag en som inte är "Vattenfast"
så minsta lilla vatten skvätt får sminket o försvinna,
värst är ju att tvätta munnen efter något och dååååååååå blir man inte glad.
Alltså... vem förutom typ simmare är i behov av vattenfast foundation?
Lär dig äta ordentligt så behöver du inte tvätta munnen hela tiden!
Jag rekomenderar mineralfoundation, lätt att bära med sig i handväskan dessutom.

Har du testat nån glassnyhet?
Jag är inte så förtjust i glass, så svaret är nej.
Min favorit bland de gamla är Piggelin.
Men jag försöker att äta nån glass under sommaren
just för att det inte är sommar utan att ha käkat glass.
Varför blir alltid sista tårtbiten eller kakan eller bullen kvar på fatet?
För att de står så i jantelagen, ett typiskt svenskt fenomen.
Vet du vad Egalias döttrar är för något?
Ja, PH och då menar jag inte Lena.
(Ni andra kanske undrar så är det en bok,
läs den om ni är intresserade av genus)

Var o när träffar jag drömprinsen?
 Jag trodde att han redan bodde hemma hos dig.
Växer håren i näsan snabbare än de på armarna?
Med tanke på hur en del karlar ser ut i snoken så blir mitt svar -ja.
Hur många brott har kungen begått?
"Bara" trafik- och mutbrott.
Hur mycket tjänar Carl Bildt i månaden?
Betdligt mer än vad han deklarerar för.
När får jag träffa Robin?
Robin är som Mollgan är för Alfons Åberg, han existerar bara i Batmans huvud.

Hur har du stått ut med mig i så många år?

(behöver fler vänner så har du något trick jag kan lära dem för att uthärda så...)
Det får du ta med Eva, det är hon som gett mig en summa pengar varje månad i 22 år nu.
Vad ska jag spela på för att vinna en miljonvinst?
Med tanke på hur mycket du spelar så säger jag att
bästa sättet för dig att bli miljonär är att sluta spela. :)
Vad tror du om en framtid för mig som toppmodell?
Du är lite kort, men det är Kate Moss också!
Hur många liter Pepsi Max har du konsumerat hittills?
Inte många, Pepsi Max är ingen favorit precis...

När vinner jag den stora vinsten?
Någon gång efter att jag gjort det.
Kebab eller Pizza?
Pizza, Capiccosa eller Vegetariana med skinka.
Ros eller Kaktus?
Ros. Rosor är min favoritblomma.
Banan eller Äpple?
Äpple, Rojal Gala.

Vad gör man för att hålla lågan vid liv i 10 år och ännu mer?
Fråga Olympiska kommitén, de har vanan inne.
Jag är inget grillproffs.

Gud har inte Batman tröttnat på dig efter 10 år?!
Det har han säkert,
men jag vet var hans brevlåda bor och man kommer långt med hot.

Hur träffades du och Batman?
Vi träffades på en nätdejtingsida,
vi måste ha varit några av de första som gjorde det.
Men vi är uppväxta i samma stad,
samma område som små faktiskt så vi har säkert lekt i sandlådan tillsammans.


Jag är lite intresserad av den där sekten...vad ska den heta?
Diana-sekten!
Som sagt, ni ger mig stålar och tillber mig
och jag garanterar ett liv i paradiset (eller pengarna tillbaka).

På en skala - hur mycket ångrar du att du skrev detta inlägg?
Inte ett dugg, jag vill dela av mig av min vishet!
Hur mycket tid spenderar du på att svara på alla frågor?
Vet inte, totalt har det kanske tagit en timme.

Tada, det var era frågor det!
Ni kan slänga in ansökan till sekten här bland kommentarerna
eller maila mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Alltså - jag känner att jag är berättigad till provision av inkomsterna från den där sekten. Även om jag inte tror på dig längre!

:-)

2010-04-13 @ 09:58:01
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: moi

Hittade boken - Egalias döttrar igår!! Ska försöka läsa den igen.

Du måste hitta nåt fiffigare namn på sekten, låt tänka... Jaktens byte, Decdias trälar eller favoriten SKYTTENS OFFER/TRÄFFAR.

2010-04-13 @ 10:30:42
Postat av: Naturflickan

Jag är lätt med i den där sekten^^ Man får ju pengarna tillbaka om det inte funkar liksom!

2010-04-13 @ 10:36:45
URL: http://naturflickans.blogg.se/
Postat av: moi

Ang sekten - vem bestämmer att det inte funkar?

Kunde tro det!

2010-04-13 @ 11:02:56
Postat av: Bara Jag

Sv ja här är det massor med snö ännu - men med +10 grader smälter det rätt snabbt. Detta må sägas vara senare än normalt, å andra sidan föll det mycket mer snö än normalt.....

Jag bodde i Danmark i knappt 10 år 1996-2005. De äldsta barnen är födda där :-)

2010-04-13 @ 11:36:42
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Ellis

Hahaha roliga svar! :)

2010-04-13 @ 11:36:53
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: sara - Glitterögon

Tack för alla svaren.

Och med min fråga om du är säker - är förstås om du är en säker källa. Nu vet jag. Jag frågar dig nästa gång och litar blint ;)

Jag går med i sekten, låter som ett bra sätt att spara pengar.

2010-04-13 @ 11:38:03
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Angela

SV: Åh va trevligt =) Fick du något positivt svar? =) Det är fint väder här med men lite för mycket moln tycker jag...

2010-04-13 @ 11:43:23
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Kadri

Oj vad många fråger och härliga svar. Tog en stund o läsa igenom.

sv. det måste ha varit en läskigt o göra

2010-04-13 @ 11:54:16
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Alltså, du är så vis.

2010-04-13 @ 12:00:14
URL: http://spinninghead.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vill helt klart gå med i sekten! ;P

2010-04-13 @ 12:02:15
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: ansepanse

lika kul det här :D

2010-04-13 @ 12:38:39
URL: http://hhtp://www.kinaguld.blogg.se
Postat av: Angela

SV: Nope det blev en kyckling sallad i stället =)

Va äggmacka svaret på ditt sms? hahah

2010-04-13 @ 13:42:56
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Gun

Oj har jag en så komplicerad personlighetsstörning?



Vad är den där sekten ni pratar om? Har jag missat nåt under min bloggtrötta dag igår? Ama har nämligen nämnt en sekt för mig också..

2010-04-13 @ 14:10:11
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: charlotte

När man dreglar över karlar är det bra med vattenfast foundation..

2010-04-13 @ 20:29:32
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0