Tre julkort

Kom på att jag glömt lägga ut bilder på mina senaste julkort!

Till mamma: ett värmeljuskort i hennes favoritfärg rött!



Till svärföräldrarna: ett värmeljuskort i grönt (makens val).



Ett kort till mormor: annorlunda vikning (tänkte att hon kunde få lite att fundera på, hon scrappar själv). :)



Närbild (klickbar) från en annan viknel:



Gjorde ett till kort med samma vikning, fast i grönt. Men detta glömde jag bort att fotografera. *ops*

Nu är julkorten skickade. Skönt! I år gjorde jag inte hemmagjorda kort till alla (typ 30 familjer), utan det var bara de närmst sörjande som fick.
Kommentarer
Postat av: moi

Korten är fantastiskt fina och ger verklig julkänsla. Ett sånt kort får man av nån som tycker om en!!!

2009-12-15 @ 07:35:18
Postat av: Kajsamajsan

Verkligen jättefina kort. Vi beundrar ofta blöjtårtan här hemma. Den står på hedersplats. =)

2009-12-17 @ 10:24:33
Postat av: Maiden

Superfina ljuskort! Gjorde ett gäng själva men skippade tändsticksasken... orkade inte... hi hi.

Ha en fantastisk jul!

2009-12-19 @ 19:20:03
URL: http://maidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0