2010

Gott Nytt År!

Hoppas att ni alla får ett riktigt gott nytt år!
Må 2010 ha massa roligheter med sig för oss alla!


Med start av det nya året hade jag tänkt göra lite förändringar i bloggen. För tillfället detta en ren scrapblogg men nu hade jag tänkt börja blanda det med lite annat. Kanske lite tankar och funderingar, kanske lite humor, kanske något annat... Vem vet?!

I natt ska jag jobba. Har alldeles precis påbörjat en ny tjänst (så pass nytt att detta blir min första natt på egen hand... men ska det vara så ska det vara ordentligt *haha*). Detta innebär att jag arbetar ständig natt, detta är jag jätte glad för då jag länge önskat mig detta. Förhoppningsvis får jag mer tid till mitt liv då jag arbetar färre arbetstillfällen... 14 nätter på 4 veckor om man får lov att skryta.
Fast att jobba i natt känns det lite sorgligt, mannen och jag har alltid pussat varandra när klockan slagit tolv. I år firar vi nio år som förlovade, vi slog till 010101! Fast man kanske inte räknar och firar förlovningsdagar när man gått och gift sig?

Vad ska ni hitta på med idag?

Kommentarer
Postat av: Em

Jag skall vara hundvakt åt en hund som är lika rädd som jag är. :D Jag tar igen festandet en annan dag. Men mysigt skall jag ha.



Visst kan man räkna förlovningen även om man har gift sig? Låter trevligt tycker jag.

2009-12-31 @ 12:11:36
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Ylva

härligt! vi får scrappa en dag. Lycka till med nattarbetet

2009-12-31 @ 13:07:23
Postat av: MammaFiiia

GOTT NYTT ÅR på dej med=)

Kram

2009-12-31 @ 18:19:38
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0