Ett julkort, många bilder.

Var och handlade lite nya stämplar igår, bla några från Inkido. *mig gilla*
Köpte också lite speciella förgjorda kort, blir lite annorlunda look på korten då.

Blev himla nöjd med kortet! Samma papper som till PPs fjärde utmaning (fast jag har vänt ramen så det är en ljusare beige färg). Ramen, lappen med texten och blommorna är spreyade med glimmer mist. De två första är chalkade rätt rejält med. Sen har jag embossat texten och bradsen i blommorna (hade inga guldiga brads).

Hela kortet:
Årets nästan-första julkort.

Närbild på insidan:


Närbild på ena blomman (där man verkligen ser glimmer misten):


Har även skickat in bidrag till en tävling där man skulle göra ett bokmärke, men det väntar jag med att visa ett tag. :)
Sen gick jag och vann en kommentarstävling hos Nettantrollet! Jippie! Ett litet paket ska skickas hem till mig!
Kommentarer
Postat av: Cyllan

Jätte fint kort. Läckert med guld och rött.

Grattis till vinsten

2008-11-06 @ 20:46:08
Postat av: Johanna/Nanna76

Verkligen fint, häftig CD-box du altrat med. Grattis till vinsten med.

Ha det bra

//Nanna76

2008-11-06 @ 22:25:19
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/
Postat av: moi

GRATTIS till vinsten och beröm för det vackra julkortet½

2008-11-08 @ 07:14:09
Postat av: Ann-Louise Karlsson

Vilket anorlunda och fint kort. HAr du embossat blombradsen?

2008-11-12 @ 09:18:25
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0