Bloggparty

Min inspiration har infunnit sig igen! *jippie* Har beslutat mig för att hoppa på Bloggpartyt som ett stooort gäng glada scrappare dragit igång. Skoj skoj!

Mitt första bidrag har jag valt att göra från ogonblicken.blogspot.com där man skulle inspireras av en skiss och det ska glittra!


Skiss hämtad från ogonblicken.blogspot.com

Här är mitt bidrag:



Närbild (klickbar)



Kortet är gjort i favoritfärgen blått och är till lillkusinen som snart fyller 11 (hoppas hon inte kikar här). Motivstämplen är från PysselPassion och swirlen är en inkido.
Valde att hålla kortet ganska enkelt då det verkligen glittrar! Svårt att få med på bild.

Kommentarer
Postat av: Tette

Vilket fint kort du har gjort och så fint du har målat stämpelmotivet. Vad kul att du antog min utmaning.

MVH Tette

2009-09-14 @ 20:44:55
URL: http://ogonblicken.blogspot.com
Postat av: moi

Jag gillar figurerna jättemycket. Färgen är fin och detaljerna (vad de nu heter) är underbara

2009-09-15 @ 20:19:45
Postat av: hannah

Tack så jätte mycket jag blev jätte glad när jag fich det du är jätte duktig mvh Hannah

2009-09-22 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0