Femte PP utmaningen

Förra veckan var temat "rock". Man skulle ha minst 51% svart, nitar/nålar och stygn. Bonus om man hade tyg med samt inspirerades av Nirvana.
Använde helt vanlig cardstock som jag tryckte akrylmålad bubbelplast på, stämplade grattis i silver. På "bubblorna" sydde jag med sicksacksöm lite överallt, nån pärla och genomskinliga glaspärlor... Och glitter. Några silverstjärnor och en silverblomma. Från blomman hänger där band, det är bitar av en sönderklippt festkjol. Denna hade jag sparat som minne av "de glada dagarna", svart i fejkläder.... och minimini. Tsss, lika bra att jag klippte i den så att jag inte lockades till att dra på mig den. :) Trådarna är fästa på framsidan med en säkerhetsNÅL.



Gjorde faktiskt inget kort till bonustumaningen, hade ingen motivation just då!
Kommentarer
Postat av: moi

jättefräckt, supersnyggt och fantasifullt - som vanligt...

2008-11-13 @ 08:01:59
Postat av: sofie

Häftigt och snyggt som vanligt=)

2008-11-14 @ 23:52:34
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Nanna76

Wow vilket coolt kort!

Ja i början så drömde jag hela tiden om detta, men visst går man och tittar på former och färger hela tiden för att få lite inspiration.

//Ha det bra

2008-11-19 @ 20:28:45
URL: http://johannabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0